sâmbătă, 3 aprilie 2010

Visand aiurea


Cea mai amuzanta discutie cu Ioana ever! De fapt mi-a povestit visul ei de azi-noapte. 

Pentru cei ce nu cunosc personajele: Gerry e un tip pe care nu stim cum il cheama, Vuvu e o fosta colega de liceu, iar Misa e fosta colega de camera a lu' Ioana. A se preciza ca Gerry n-are nici o treaba cu Vuvu. Iar Lepsa e un satuc de munte pe langa Focsani, unde mergem de obicei sa bem ca porcii.

Ioana: deci esti pregatita sa-ti povestesc visu'?
Laura: asa
Laura: da
Laura: ready
Ioana: deci io cu tine plecam intr-un fel de excursie
Ioana: din iasi plecam
Ioana: cu 2 microbuze
Ioana: excursie in care mergeau si fosti colegi de liceu si colegi de facultate si huligani
Laura:  :))
Ioana: amestecati asa
Laura: woaa ce misto :))
Ioana: si era si gerry in microbuz cu noi
Ioana: si tu nu stiu pe unde te-ai dus ca ai disparut din peisaj
Laura: cu ***** :> 
Laura: =))
Ioana: si s-a asezat el langa mine
Ioana: nu, el nu cred ca era 
Ioana: adica nu l-am vazut
Laura: :)) 
Laura: asa
Ioana: si vorbeam noi acolo chestii neinteresante
Ioana: si la un moment dat isi scoate el telefonu'
Ioana: si io ma gandeam
Ioana: yes imi cere numaru' acuma :x
Ioana: =)) 
Laura: :)) 
Ioana: da' nu mi l-a cerut
Ioana: =))))))))))
Laura: =)))))))) vai ce marlan
Ioana: stai sa vezi
Ioana: a, la un moment dat ma intreaba
Ioana: cand te intorci unde cobori?
 
Ioana: in copou sau in tudor
Ioana: si io ii zic: nu stiu, ca s-ar putea sa vin la tine ca tu stai in tudor
Ioana:  :))
Laura:  =)) ce nebuna esti
Ioana: deci n-are nicio treaba visu' asta cu realitatea
Laura: observ
Laura: da' nebuna esti si in vis si in real life
Ioana: ma rog si dupa discutiile pe care le-am avut nu prea imi mai placea de el
Ioana: da' nu mai stiu de ce
Laura: =)))))
Ioana: da' ma rog
Ioana: ajungem la destinatie
Ioana: care era lepsa
Ioana: =))) 
Laura: =))))))
Laura: aaaaaaaa ce tareee
Ioana: da' sa vezi cum arata lepsa
Ioana: in visu' meu 
Ioana: nu semana deloc cu realitatea, iti dai seama
Laura: da, cred

Ioana: si era o zona unde erau niste statui imense
Ioana: de alea cu zei asa
Ioana: albe
Ioana: da' imense frate
Laura: mama ce misto  
Ioana: si apare vuvu in peisaj
Laura: =)))) 
Ioana: si gerry hop pe ea
Ioana: =))
Ioana: n-a asteptat prea mult si a inceput s-o pupe
Laura: omege =))
Ioana: da si a mers cu noi pana la cabana
Ioana: desi el statea in alt colt al lepsei
Laura: a, el statea acolo?
Ioana: trebuia sa stea si el la o cabana undeva
Ioana: nu stiu 
Ioana: aaaaa
Ioana: si vine la un moment dat si la mine sa ma pupe
Laura: :)) 
Laura: ce curvar
Ioana: da' io ii zic ca-i nesimtit si nu stiu ce si ma lasa in pace
Ioana: =))
Laura: =)))))))
Ioana: da' mi-a trecut toata gelozia cand l-am vazut de marlan e
Ioana: da si dupa aia nu mai stiu, ne-am pus pe baut
Ioana: erau si ai tai
Laura: :)))))))))
Ioana: si beam tuica
Laura: vai
Laura: =)) 
Ioana: da' dupa aia aveam laborator de informatica
Ioana: tot la lepsa
Ioana: :))))))
Laura: doamne fereste...
Ioana: mama si cat m-am chinuit sa-mi iasa si mie o chestie, da' nu-mi iesea
Ioana: faceam ceva gen autocad
Ioana: si se terminase ora
Ioana: si io tot ma chinuiam acolo si nu vroiam sa plec
Ioana: dupa aia ma chinuiam pe scari ca aveam un ghiozdan extrem de greu
Laura: =)) 
Ioana: si am coborat f greu
Laura: si n-a venit gerry sa te ajute?
Ioana: si cand ajung io in cele din urma jos
Ioana: nu
Ioana: ca el nu era la scoala :)) 
Ioana: asa si cand ajung imi zice misa ca sa mergem la panciu
Ioana: la irimia
Ioana: ala la care am fost atunci
Ioana: si io: doamne fereste ce sa caut acolo? 
Ioana: si tot incerca sa ma convinga
Ioana: si dupa aia ne-am intors la cabana
Ioana: si nu vroia nimeni sa mearga cu misa la panciu
Laura: :)) 
Laura: saraca
Ioana: da si iar ne-am pus pe baut
Ioana: si la un moment dat a aparut si vuvu cu gerry
Laura: =)) 
Laura: vai mi-au dat lacrimile de atata ras
Ioana: :)) 
Ioana: io deja o compatimeam pe vuvu
Ioana: da' i-am lasat in pace
Ioana: si s-au dus in camera lor
Ioana: sa-si vada de treburi
Laura: =))))
Ioana: si noi beam in continuare
Ioana: a
Ioana: mi-am adus aminte de ce aveam ghiozdanu' greu
Ioana: ca aveam numa bidoane de tuica in el
Laura: =))))))))))))
Ioana: si ma gandeam de ce o fi asa greu
Ioana: ca doar am scos bidoanele de bere 
Ioana: the end


Mi se pare genial sa visezi atat de complex si sa faci asa legaturi intre oameni. Adica totusi ... Gerry si Vuvu?! De unde si pana unde? Incurcate-s caile Domnului, dar mult mai incurcate sunt gandurile lu' Ioana. 

In timp ce-mi povestea acest vis, mi-am adus aminte ca mai visase ea ceva super dubios si am avut grija sa salvez in calculator conversatia respectiva, tinand cont cat de psychedelic era. 

Ioana: stii ce-am visat
Ioana: ca eram prin londra
Ioana: :))
Ioana: acuma mi-am adus aminte
Ioana: la inceput eram pe o plaja din anglia
Ioana: ne plimbam pe-acolo
Ioana: si am dat peste o portiune unde era apa foarte frumoasa si albastra
Ioana: si dupa aia m-am dus la un spectacol ceva pe acolo prin londra
Laura: =))
Ioana: si nu stiu care era treaba cu biletele ca ne-au pus sa mai platim 10 euro
Ioana: a si mai eram cu un baiat
Ioana: si ala a luat-o la fuga
Ioana: si io dupa el
Laura: :))
Ioana: dupa aia mergeam singura
Ioana: si treceam pe langa oameni de toate nationalitatile
Ioana: si ii aud pe unii ca vorbesc de un turc
Ioana: doctor
Ioana: care e super smecher
Ioana: si m-am hotarat sa trec si io sa vorbesc cu el
Ioana: si m-am dus la el si era foarte prietenos
Ioana: dupa care a aparut si loredana pe acolo
Laura: =))))
Ioana: si ea nu stiu de ce trebuia sa ramana acolo, sa-i fie un fel de servitoare
Ioana: si io vroiam sa plec acasa
Ioana: adica la apartamentu' pe care il inchiriasem noi in vestu' londrei
Ioana: da' habar n-aveam pe unde sunt sau unde ar trebui sa ajung
Ioana: cand am plecat am luat de la ala o ditamai sacosa plina cu bauturi
Ioana: nu stiu de ce :))
Ioana: a si era cam iarna
Ioana: loredana imi spusese pe unde sa o iau
Ioana: si nu merg mult ca dau de tine :))
Laura: =)))
Ioana: si tu erai foarte fericita ca intalnisesi un baiat misto
Ioana: dupa care apare loredana fara geaca sa ne ajute sa gasim apartamentu' =))
Ioana: ca zicea ca se intoarce imediat la turc
Ioana: si mergem noi si mergem
Ioana: pana ajungem la marginea londrei
Ioana: arata asa ca intr-o statiune montana
Laura: =)) pe jos mergeam?
Ioana: da
Ioana: chiar alergam :))
Ioana: nu stiu de unde atata vlaga
Ioana: se si luminase
Ioana: pana la urma ne-am prins ca nu aveam ce face pe acolo si am luat-o inapoi
Ioana: si tot treceau pe langa noi aia de la coldplay =))
Ioana: intai erau calare pe cai
Laura: =)))))
Ioana: dupa care si-au inhamat 2 cai la caruta si pe ceilalti i-au legat in spate
Laura:  :)))
Ioana: cre ca daca mai reuseam sa visez vreo 2 ore ajungeam la apartamentu' 

Nu e normal sa visezi asa ceva. Loredana servitoare la un doctor turc? Baietii de la Coldplay calare pe cai? Eu mergand asa mult pe jos? 

Niciun comentariu: