sâmbătă, 3 aprilie 2010

ProStest

Ieri am fost la primul meci in care s-a protestat. De fapt, anu' trecut, cand imi sustineam echipa din Peluza I, la urmatorul meci dupa cel cu Slovan Liberec, cei de la SUD au protestat neprezentandu-se la meci. Eu am fost la meci. Deci nu pot considera acela un meci la care am fost sa protestez.

Ideea e urmatoarea: Pana ieri, am crezut ca atunci cand voi auzi PCH scandand impotriva conducerii voi fi extrem de fericita si ca ma voi regasi in sfarsit in aceasta peluza. Dar n-a fost asa. S-a scandat impotriva conducerii, in special pt Turcu si Badea, s-au afisat nenumarat mesaje foarte ingenioase si s-a cantat DOAR pentru Hildan tot meciul.

Dar nu asta as fi vrut eu ... As fi vrut ceva mai mult. Sa strige cine trebuie. Oricum, am ramas surprinsa sa vad cine a dat tonul injuraturilor cu destinatia Borcea. 

Per ansamblu, parerea mea de super noob e ca a iesit destul de bine. Tot ce mai sper e ca Turcu sa-si faca bagajele si sa plece de la Dinamo. Si in nici un caz sa nu vina in locul lui Giovanni Becali (asa cum se zvoneste prin presa sportiva).






Cam astea au fost cele mai bune mesaje. A, si a mai fost unul pus pe gard caruia nu i-am inteles deloc sensul. E adevarat ca ma prind mai greu la subtilitati, dar poate-mi explica si mie cineva ce e cu asta:


Hai ca aia cu "IARTA-NE DOAMNE" am inteles-o. Dar asta? In fine ... A fost si destul de hilar la finalul meciului cand am inceput sa strigam "Paste Fericit!" catre jucatori.

A, apropos de jucatori. Ca mi-am adus aminte. Sunt foarte batuti in cap baietii astia. In teren sunt ok, dar in rest ... jale. Dupa ce a inscris, Marius Alexe a venit sa salute galeria. Si toti cantam acolo "Aleo Aleo Catalin Hildan inseamna Dinamo" ostentativ sa se prinda si copilu' Alexe ca atunci cand ajunge in dreptul galeriei sa nu strige "Muie Steaua!", ci sa cante tot de Hildan. Dar n-a facut-o. Si nici Marius Niculae. Numai ca el macar s-a prins la timp ca nu canta ce trebuie asa ca a luat steagul cu Hildan si a inceput sa-l fluture pe pista din dreptul peluzei. 

Nu mai am de zis decat atat:

"CONDUCERE DE CACAT

PE DINAMO AI INGROPAT!"

Niciun comentariu: