duminică, 4 aprilie 2010

Post scris la cerere

Se pare ca in ultimul timp a inceput lumea sa mai citeasca blogul meu. Printre care si colegii mei. Si 3 dintre ei m-au rugat acu' vreo 2 saptamani sa scriu despre ei. Mai exact,  despre ce s-a intamplat intr-o zi de luni. Ok ...

Intai sa-i descriu un pic. Toti 3 joaca WoW. Da, stiu, lame. Par destul de smart ei asa cand e vorba de calculatoare si programare. M-am trezit la un laborator de circuite integrate cu ei 3, ca ceilalti nu s-au sinchisit sa vina, si ma simteam cam prost ca ei deja facusera niste chestii interesante pe-acolo si eu nu stiam cum sa deschid o pagina de net in Linux. In fine...

Lunea avem 2 cursuri de cate 3 ore fiecare. De la 14 la 20. Si acum 2 saptamani venise primvara. Cald afara si foarte frumos. Ne adunam noi toti la ora 14 la facultate si pana sa inceapa cursul ne dam seama ca mai bine am merge intai o ora la un suc la terasa la Jeg. Zis si facut. Eu, Alexandra si ei 3. Baietii astia sunt ceva de groaza cand e vorba de Mall. Si cum s-a deschis Afi Cotroceni chiar langa facultatea noastra, ei mai mult pe-acolo isi pierd timpul. Si de data asta au preferat sa se duca in Mall decat sa vina la terasa. Ok ... Trece prima ora, Alexandra ma fenteaza cum ca vrea sa invete la nu-stiu-ce si ca se duce in camin, asa ca m-am intors singura la curs. 5 ore de super plictiseala. Imi venea sa ma dau cu capu' de masa. Nu mai rezistam... Se stie ca cele 2 cursuri de luni sunt cele mai boring. Ever! Dar inainte de ultima ora, am iesit pe hol la o tigara. Si cu cine ma intalnesc? Cu cei 3 colegi. S-au gandit si ei sa vina la ultima ora. Foaia cu prezenta era pe catedra, profu' se plimba pe-acolo si le era cam jena sa se duca sa se treaca si ei pe foaie. Stau, se gandesc, discuta, dau cu banul si pana la urma iau hotararea de a pleca acasa.

Deci eu nu pot sa inteleg cum sa pierzi asa o zi? Pleci de-acasa, ajungi la scoala la 2, stai cateva minute, te duci apoi in Mall si la biliard, te intorci la scoala la 7 si nu intri la curs sa bifezi o prezenta, ci pleci acasa. Da, in conceptia mea, nu e normal sa faci asa ceva.

E funny ca daca ii intreba cineva unde au fost, ar fi zis ca la facultate.

Niciun comentariu: