marți, 19 ianuarie 2010

Leapsa sau Ce am realizat in 2009

1. Ce ai făcut nou în 2009, ceva ce nu ai mai încercat înainte?

Deplasare cu Dinamo.

2. Te ţii de ceea ce-ţi propui la cumpăna dintre ani? Îţi vei stabili şi mai multe scopuri pentru anul următor?

Nu prea.

3. A născut cineva apropiat ţie?

Nu.

4. A murit cineva apropiat ţie?
Da :(


5. Ce ţări ai vizitat?

Grecia

6. Ce anume din ceea ce ţi-a lipsit în 2009 ai vrea să ai în 2010?

Bani si ultraserie

7. Ce dată din anul 2009 îţi va rămâne vie în amintirile tale şi de ce?

1 noiembrie - Deplasarea la Iasi - cea mai fericita zi din viata mea

8. Care a fost cea mai mare realizare în acest an?

Am trecut de primul an de facultate.

9. Care a fost cel mai mare eşec?

Diferenta la SDA

10. Ai avut parte de boală sau răniri mai serioase?

Nu. Nici macar nu mi-am mai rupt vreun picior ...

11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumpărat?

Nu stiu ... nu prea le am eu cu shoppingu'.

12. Comportamentul cui merită sărbătorit/apreciat?

Ioana :)

13. Comportamentul cui te-a dezamăgit sau ţi-a provocat tristeţe mare?

Tamas :))

14. Unde s-au dus o mare parte din banii tăi?

Nu cred ca am cheltuit o suma seminificativa intr-un domeniu anume. Posibil sa fi dat ceva mai multi bani pe alcool.

15. În legătură cu ce anume ai fost extrem de bucuros?

Ca am reusit sa schimb 2 vorbe cu mentorul meu.

16. Ce cântec(e) îţi vor reaminti mereu de anul 2009?

Human - The Killers


17. Comparativ cu anul trecut eşti:

* Mai fericit/ă mai puţin fericit/ă?

– mai putin fericita.

* Mai bogat/ă sau mai sărac/ă?

– deocamdata mai bogata.

18. Ce ai fi vrut să fi făcut mai mult?

Sa invat mai mult.

19. Ce ai fi vrut să faci mai puţin?

Sa pierd timpul.

20. Care a fost cea mai bună carte citită?

Nu prea citesc eu ...

22. Ce ţi-ai dorit şi ai primit?

O iubire de-o vara.

23. Care a fost filmul tău preferat din acest an?

The Hangover

24. Ce ai făcut de ziua ta?

Am petrecut La Motoare.

25. Cum ai descrie stilul tău vestimentar în 2009?

Parca putin mai rafinat decat de obicei.

26. Ce te-a menţinut pe linia de plutire?

Faptul ca si cei din jurul meu erau in acelasi rahat.

27. De cine ţi-a fost dor?

De Theodore!

28. Spune-ne o lecţie de valoare învăţată în 2009.

Ete fas!

5 comentarii:

Anonim spunea...

22. Ce ţi-ai dorit şi ai primit?


O iubire de-o vara.
Este mult spus "o iubire":)
Si daca poti,sterge te rog poza de la profilul tau.
Este si o parte din mine acolo si inteleg ca vrei sa scapi de tot de mine,deci...schimb-o:)

Anonim spunea...

...iti multumesc!
Si inca ceva si iti promit ca asta e ultima,iti doresc ca pe anul asta sa primesti exact ceea ce meriti adica sa te faca posta cainii,extraterestrii si cu voia ta,un grec pe nume Theodore:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Laura spunea...

Oooo...ce dragut din partea ta! Dar nici nu ma asteptam la asemenea vorbe :))

Anonim spunea...

Mitza, esti un mare nesimtit! Depaseste momentul, frustratule! Vezi-ti de viata ta cea trista.

Anonim spunea...

frate, ce fatalau esti!! =))