marți, 5 ianuarie 2010

Revelion 2010 sau Cum am fost sef de galerie pentru cateva minute

Dupa cum am spus, am inceput revelionu' cu un mic accident. Chiar inainte sa ajungem la cabana. Am petrecut alaturi de Ioana (ca de obicei), prietenul ei - Victor, Lori si mai tarziu ni s-au alaturat si Vuvu + Manu :) 

In seara de 30 ne-am batut cu zapada imbracati doar in tricouri si nu ne era frig, multumita vinului baut inainte. Apoi dupa ce ne-am uscat, am iesit iar afara unde am mai stat cateva ore bune. Incepuse deja sa se incalzeasca, zapada se topea si nu se simtea nici un firicel de vant. Si, in acea minunta seara mi s-a indeplinit un vis mai vechi. Partial. Acu' cativa ani visam sa devin sef de galerie. Nu stiu de ce, pentru ca nici macar nu mergeam la meciuri sa vad ce face un sef de galerie. Pur si simplu imi doream ca o mare de oameni sa cante dupa ce dau eu tonul. Mai tarziu, mergand la meciuri am constatat ca n-o sa ajung niciodata sef de galerie, si poate nici ultras. Astfel, cu o zi inainte de revelion eu si Ioana am inceput sa cantam cantece din galerie. Si ni s-a alaturat si un var, care e de fapt unchi, dar diferenta de varsta e mult prea mica pentru a-i spune "Unchiule!". Asa ca pentru cateva minute am fost sef de galerie, chiar daca "galeria" era formata doar din 2 persoane. Si am cantat asta:

S-a auzit in tara de-un grup de alcoolisti,
Ce se pisa pe steaua, sunt anti-rapidisti!
Sunt imbracati in rosu, culoarea cea misto,
Dau foc la stadioane, sunt fanii DINAMO!

S-a auzit ca-n ghencea e-o galerie mare,
Ii spune armata ultra, se crede cea mai tare 
Am fost la ei acasa, dar n-au avut noroc 
Intai le-am dat la muie, apoi le-am dat si foc!

Minunat, absolut minunat a fost!

A, si sa nu uit! Aveti grija cand jucati biliard cu mine anu' asta ca am intrat in 2010 cu bila alba in buzunar.



Niciun comentariu: