marți, 12 ianuarie 2010

You can be my Yoko Ono

Eeeee Oooo

I'm tired of using tehchnology ....


Am observat ca in ultimul timp incep sa ma exprim prin versuri din melodii. Cred ca e ceva normal. 

In fine ... am vrut sa scriu zilele trecute pe blog pentru ca aveam o gramada de idei. Si asta reprezenta si motivul pentru care nu am scris. Nu-mi puteam pune in ordine ideile. Iar acum cand am chef sa scriu au disparut toate.

Acum doua zile mi s-a indeplinit un vis. Am facut poza cu un fotbalist de la Dinamo. De fapt cu 3. Marius Niculae, Andrei Cristea si Liviu Ganea. Tremuram ca Flubber cand eram langa ei. La un moment dat cred ca mi se oprise si inima :))

Ce lame e postu' asta. Da' il public totusi. Oricum nu citeste nimeni ce scriu eu aici. E ca un jurnal intim. E mai sigur si decat ala clasic cu lacatel si cheita.

A, sa nu uit de:

"De maine ma apuc de invatat!"

Un comentariu:

Alin spunea...

Na, uite ca cineva tot s-a obosit sa il citeasca :)). Keep running, Forrest, ca scrii bine!