marți, 23 februarie 2010

Love Autopsy

Cred ca am gasit versul care te defineste cel mai bine: "You're a song written by the hands of God..." Da, da, chiar esti.


Asculta mai multe audio Muzica

Tu chiar n-ai de cand sa iesi din sufletul meu, asa-i? Imaginea ta ma bantuie continuu. Stii, cand plec spre facultate am de ales intre 2 trasee. Pe unul din ele e posibil sa te intalnesc. Asa ca in ultimul timp a devenit drumul meu obisnuit catre scoala. Dar pana acum nu te-am zarit. Desi te caut cu privirea in fiecare zi, la fiecare intersectie, la fiecare statie. In pasaj la Unirii e cel mai palpitant ca vine multa lume din directia opusa, iar tu ai putea fi printre ei. La scarile rulante, inima mereu incepe sa bata cu putere. Daca ne vom intalni chiar atunci, eu urcand si tu coborand? Vom trece unul pe langa altul cu viteza destul de mare. Si poate n-ai sa ma observi. Ideal ar fi daca ne-am intalni chiar pe acelasi peron, asteptand amandoi acelasi metrou colorat de pe magistrala 3. Oare ma mai tii minte? Sper ca da, doar am petrecut o zi intreaga impreuna. Si-am vazut amandoi prima ninsoare...

Ti-as zambi timid si te-as saluta. Iar tu ai ramane putin uimit ca ma vezi, pentru ca nu te-ai fi asteptat sa ma intalnesti atat de dimineata. Si m-ai intreba unde ma duc. Iar eu ti-as raspunde, mandra de mine, ca ma duc la facultate. Si discutia ar continua in metrou, unde va fi foarte mult zgomot, iar eu te voi pune sa repeti intr-una anumite cuvinte. Tu ai surade, iar eu ma voi topi in urma zambetului tau. Si ce coincidenta, vom cobori amandoi in aceeasi statie pentru ca ... pentru ca ... ai tu o treaba in zona aceea. Tu stii. Iar la intersectie, ma vei intreba in ce directie merg. Si eu iti voi arata spre cladirea facultatii. Iti vei lua ramas bun si te vei indrepta spre o alta directie. Voi incerca si eu sa-mi iau la revedere dar voi fi prea emotionata si nu va iesi decat un "Pa!" spus la repezeala. Si voi pleca cu sufletul impacat ca in sfarsit te-am intalnit. Si in zilele ce vor urma nu-mi va mai pasa de absolut nimic. Pentru ca voi incepe sa cred in destin.

Poate acea zi va fi maine. Sau poimaine. Sau saptamana viitoare. Sau poate chiar la anul. Sau niciodata... Dar stii doar vorba aceea stupida: "Speranta moare ultima". Dar si cand o muri ...


Niciun comentariu: