marți, 2 martie 2010

Teatru, dom'le

Si uite ca s-a jucat si piesa de teatru. Mi s-a parut foarte reusita. Pentru cei care "n-au avut timp" sa vina s-o vizioneze, se va juca si pe 8 martie. 

Am avut mari emotii. Am avut noroc de parintii mei ca au venit sa ma sustina si pana am intrat pe scena au stat alaturi de mine. Mama mai face gesturi dragute pentru mine, dar tata nu prea. Asa ca faptul ca a venit sa ma vada jucand, mi s-a parut un gest incredibil din partea lui.

Toti au fost absolut minunati. M-au incurajat inainte de inceperea piesei si m-au asigurat ca totul va merge perfect si ca ma voi descurca de minune. Ce m-a impresionat foarte tare a fost gestul lor cand am iesit din scena. M-au imbratisat si m-au felicitat. Si au fost singurii, pentru ca ai mei colegi n-au vrut sa vina. Cu exceptia Alexandrei careia ii multumesc foarte foarte foarte mult. M-au dezamagit profund colegii mei, mai ales ca nu m-as fi asteptat la asa ceva din partea lor. Dar asta e! Sunt oameni si oameni... Macar acum stiu cu cine am de-a face. 

Si dupa finalul absolut minunat am plecat cu totii spre The Jack. De fapt nu chiar cu totii. Unii pe jos, altii cu masina sau autobuzul. Eu am plecat cu Alina cu masina. Si am zis sa fac o gluma si s-o intreb: "Ce masina ai? Tico? :)) " Noroc ca dupa prima intrebare mi-a raspuns repede ce masina are. Si da, are Tico ... Nu stiu de ce, dar mi se par niste masini foarte funny. In fine ... S-a dovedit a fi o soferita excelenta. Si in The Jack a fost prima oara cand n-am mai stiut cate beri am baut. Si am cantat toti Sweet Child of Mine. Si I Want to Break Free. Si inca o melodie pe care n-o mai auzisem pana atunci. Ceva cu regina alba. Sau neagra. Oricum, a fost genial.

Am descoperit ca pot avea o zi perfecta si fara fotbal. Adica fara peluza.  

UPDATE: Am aflat ce melodie era.


Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

Alin spunea...

Hmmm, uite asta nu mai stiam, ca joci in piese de teatru :D. Felicitari!