joi, 11 iunie 2009

Servicii Internet

Sunt studenta in primul an la Facultatea de Electronica, Telecomunicatii si Tehnologia Informatiei din cadrul Politehnicii. Toate bune si frumoase. Mi-am dorit foarte mult sa intru la aceasta facultate. Parintii m-au sustinut, m-am inscris, am dat admitere si uite-ma acum la finalul primului an. 

La inceputul anului a trebuit sa semnez niste contracte de studiu in care se specifica ca trebuie sa aleg si niste optionale. Foarte bine ... Intre Software pt Birotica si Grafica Inginereasca am ales-o pe prima, iar dintre materiile umaniste am ales Cultura si Civilizatie Europeana ca deh ... imi place istoria. Mai departe erau si niste discipline facultative. Si zaresc Servicii Internet. Citesc descrierea: HTML, MySQL, Java etc. Asta-i frate! Hai sa invat ceva in plus ca pana mea, o sa-mi fie de folos. Si bifez casuta cu Servicii Internet (S.I.). Pentru disciplina asta trebuia sa platesc 60 lei. Foarte bine, ca nah... ma gandeam eu, n-o fi totul chiar pe gratis.

Si ma duc la primul curs ... Cursurile de S.I. se tineau vineri seara de la ora 18 la 20. Si vine un nene peltic si ne explica faptul ca materia va fi impartita in 3. Practic se vor tine 3 cursuri de cate 4 ore incepand cu ora 18. Tataie ... cine crezi ca iti vine tie vineri la 10 seara la facultate pt un curs???

Vazand cum sta treaba am zis ca poate pot renunta la acest curs. Laboranta de la Software imi spune ca pot sa renunt si sa ma duc la secretariat. M-am dus. Secretara nu stia nimic. Am umblat pe la o gramada de profesori ... toti imi spuneau chestii diferite. Ba ca pot renunta, ba ca nu pot. Dupa cateva zile apare pe site-ul facultatii ca cei care nu platesc taxele pentru disciplinele facultative urmeaza a fi exmatriculati. Sa-mi pica fata ... Intr-un final am luat hotararea sa particip la acest curs.

In fine ... mi-am facut si eu veacul la cel de-al 2-lea curs si ... cam atat. Materialele de la curs se gaseau pe net, iar noi trebuia sa venim doar la examen. Noroc de Teo (un bun prieten despre care am sa povestesc intr-un alt post) ca se mai ducea pe la cursuri si ma tinea la curent cu ce se mai intampla pe la S.I. Buuun ...

Intr-o noapte, in jur de ora 2 ma chinuiam sa adorm. Hmmm ... ce zi a fost azi? 29 mai ... Data asta suna destul de cunoscut. N-am dat importanta. A doua zi (sambata) ma trezesc brusc pe la ora 7. Si imi amintesc ... 29 mai 2009 - Examen final S.I.    #$^^*&(#@#!@$#&^$#$

Damn!!! Am uitat sa ma duc la examen. Dupa ce ca am platit 60 lei si mai sunt si integralista sa am acum restanta la S.I. Imposibil! Ii trimit mesaj lui Teo: "Am avut cumva ieri examen la S.I.?". Raspuns: "Da" Fir-ar sa fie de treaba ... Dupa cateva ore primesc telefon tot de la Teo care-mi da vestea cea buna cum ca se mai poate da examen si in sesiune, adica prin iunie. Oooo ... perfect in cazul asta! Ma linistisem!

Intru azi (11 iunie) pe internet pe site-ul cu informatiile despre materiile legate de informatica. 9 iunie - examen S.I.  Baga-mi-as picioarele sa-mi bag ... Iar am ratat examenul! Nu se poate asa ceva! Ii trimit mail profului cum ca "stiti ... sa vedeti cum sta treaba ... ca nu am putut ajunge la examen ... si ca nu as vrea sa am restanta la o materie care nici macar nu e obligatorie...". Mi-a raspuns saracu' si mi-a zis sa vin luni cel tarziu sa dau examenul. Yeeey!!! That's life!

A mai ramas o singura problema ... sa nu uit luni sa ma duc!

3 comentarii:

Anonim spunea...

ba...naspa..ce sa zic:))

Anonim spunea...

eh..sa vezi cum e sa te sune o colega sa-ti zica...unde esti k eu am ajuns :| si tu sa zici..unde ai ajuns la 7 dim..la examen!!!


frumoasa senzatie..:))

Laura spunea...

Uuuu ... dureros!