miercuri, 3 iunie 2009

I'm back!

Vreau sa am blog. Nu, asta nu e inca un blog. E o chestie pe care am facut-o din plictiseala. Dar va deveni ceva frumos. Cum de mi-a venit ideea asta? Maine am 2 examene. Si nu am nici un chef sa invat. Asa ca am zis sa fac totusi ceva "util". 

Tocmai am citit blogul Cuiva pe care-l apreciez foarte mult. E genial omu'! Si am si eu o ambitie: http://eusuntariel.blogspot.com/ sa castige un loc in lista lui de bloguri. 

In cateva zile incepe sesiunea. Sa vezi atunci ce chef de scris pe blog o sa am. Cred ca imi place facultatea asta. Inca n-am nici un regret. Imi place si caminul in care stau. Si in care voi mai sta doar cateva zile ... 

Da, recunosc, sunt inconstienta! Trebuie sa invat !!! Acum! Ce unghii urate am. Intai imi fac manichiura si dupa aia ma apuc de invatat. Dar intai sa mananc ceva ...

Niciun comentariu: