joi, 4 iunie 2009

Astrele sunt de partea mea

Bai, ce noroc am avut azi! Eu, care pana acum eram super ghinionista, in ultimul timp sunt extraordinar de norocoasa. Pentru cele 2 examene pe care le-am avut azi n-am invatat absolut nimic. Si ce crezi? Am stiut sa scriu destul. Pana mea! Incep sa ma simt prost. Ii vad pe astia cum invata ca tampitii si iau punctaje mai mici decat mine. 

Iar am ramas fara bani. Nu stiu cum reusesc sa cheltui banii atat de repede. Daca m-as lasa de fumat as economisi foarte mult. Dar nu am nici un motiv sa ma las. E bine ca acus se termina scoala si o sa ma mut la ai mei. Da, e putin ciudat. Eu stau la camin si ai mei locuiesc tot in Bucuresti, in acelasi cartier. Imi convine ca in caz de ceva am la cine sa apelez. 

Mi se pare destul de incomod sa scriu despre o anumita tema intr-un post. Poate am sa ajung la un moment dat si la nivelul asta. Am constatat ca nu prea pot eu sa dezvolt anumite idei. Si totusi ma incapatanez sa scriu pe blog. 

Diseara ma duc la concert Omul Cu Sobolani. In Piranha. In fiecare joi sunt concerte aici. Si vin trupe destul de ok. Suie Paparude, Aria Urbana, Coma. Si pe langa faptul ca e intrare libera, Marlboro e sponsorul principal si primesti tigari gratis si multe alte chestii. 

Niciun comentariu: