luni, 11 aprilie 2011

Animalute - micute - dragute

Am strans cu grija niste filmulete de pe youtube pe care vreau sa vi le arat si voua. Aproape toate-s cu baby animals. Insa, dupa vizualizarea a zecilor de filmuletele am ajuns la trista concluzie ca oamenilor nu le pasa ca unele animale sunt pe cale de disparitie si este ilegal sa le cresti in casa. E adevarat, sunt extrem de dragute, dar unele din ele ar trebui lasate in mediul lor natural.
M-am axat mai mult pe animale exotice si mai putin pe cele domestice (banuiesc ca toti ati vazut minim 3 filmulete cu un catel dragut, nu-i asa?).

Loris (Slow Loris) - mamifer pe cale de disparitie ce traieste in sud-estul Asiei. Pe langa faptul ca este ilegala cresterea lui in captivitate, este si un animal periculos. Coatele lui secreta o substanta otravitoare. De obicei, lorisul o amesteca cu saliva, muscatura lui devenind toxica. Cu toate astea, mi se pare un animal adorabil!


2 vidre adorabile


Puiuti de urs panda


Un adorabil ursulet polar


Ratoni - pana sa vad acest video nu intelegeam de ce tin oamenii ratoni in casa



Arici



Iepurasi - cele mai adorabile animale din lume!




(Atentie! Urmeaza cel mai "awwww" video)


Pinguini - cine nu si-ar dori asa ceva?


Maimutele - cati nu ne-am dorit un baby monkey?






Cam toate animalele de mai sus as vrea sa le am prin casa. Si nu numai. Mi-ar placea si-un pui de tigru, un puiut de elefant, niste veverite canadiene, dihori, koala, sconcsi, lemuri, foci, delfini etc etc etc.
Pe final va las cu inca 2 filmulete adorabile. O pisica jucandu-se cu niste delfini si un soricel genial.




Niciun comentariu: