luni, 14 septembrie 2009

Servicii Internet (3) sau Cum am petrecut vara asta

Da, stiu ca nu m-am tinut de cuvant si nu am postat prea des. Dar de acum, gata! Promit sa ma tin de blogu' asta. Sa incep prin a va spune cum s-a finalizat problema la S.I. Am fos la restanta. Am luat-o. Au ras de mine ca am putut avea restanta la o materie atat de penibila. Bine, ulterior am aflat ca nu e obligatoriu sa ma duc la examen ca fiind materie facultativa nu se pune ca restanta. Whatever ... In schimb, m-a ajutat la ceva treaba asta. Cu o seara inainte de examen nu stiam daca sa ma mai duc sau nu. Era meciul Steaua - Dinamo. Am zis sa ma uit la meci dupa care sa ma apuc sa invat si eu cate ceva ca nu citisem nimic pentru examen. HaHaHa! A batut Dinamo pe Ghencea. Fericire, bere, tigari si somn. Canci invatat! M-am dus totusi a doua zi si am luat 8. Pe cunostintele mele de pana atunci. Pe cultura mea generala. Mama ... ce geniu m-am simtit! Si inca ma simt. Pentru ca, sa va spun un secret, eu chiar sunt un geniu. Da' de ala neinteles. 

In fine. Vara asta mi-am facut veacu' prin tari straine.  O saptamana de vis in Grecia. Cu inca 3 prietene: Ioana, Lori si Misa. Frumos. Foarte frumos. Insula Corfu este o splendoare. Plina de vegetatie si de ... englezi. Dimineata plaja, dupa-amiza piscina si in fiecare seara bagam cate o supradoza de cocktail-uri. Femei mai urate ca grecoaicele nu cred ca exista. Dar nici barbati mai frumosi ca grecii. Am facut si o mica croaziera pe o plaja pustie numita Paradise Beach. Plaja paradisului pe dracu! ca a fost oribil! Nu era nici un fir de nisip. Numai pietre, care dupa ora 12 ardeau asa tare ca nu puteai sa calci descult pe ele. Apa era foarte limpede si frumoasa, dar mult prea rece. Iar eu sunt e persoana care nu se teme de apa rece si care facea baie intr-un rau de munte cu temperatura de vreo 10 grade. Dar apa aia iti ingheta sufletul cu totul. Un lucru a fost bun. Vin si sucuri la discretie. Moca, desigur.

Lumea, foarte serviabila pe acolo. In orice local intram, veneau chelnerii la noi si faceau conversatie. Unii care ne simpatizau ne mai dadeau si niste whisky cu cola din partea casei. Toate cocktail-urile lor vin impreuna cu o umbreluta de aia, o felie de pepene (rosu sau galben) infipta in pahar si artificii de alea de care pui in pom de Craciun. Astia cred ca sunt tristi ca n-au si ei zapada de Craciun si s-au gandit ca ar fi bine ca pentru ei sa fie Sarbatori de Iarna in fiecare zi. In schimb si plaja din Acharavi (statiunea in care am stat) cam la fel de naspa ca si aia de pe plaja paradisului. Desi foarte curata (un muc de tigara nu zareai), erau foarte multe pietre. In apa, la mal, erau niste alge scarboase. Si ca sa ajungi intr-un loc unde sa-ti treaca apa de brau trebuia sa mergi ceva. Dar, la urma urmei, a fost frumos. Am stiut sa ne distram. Ne-am facut praf in fiecare seara, lucru care era imposibil de evitat cu atatea bauturi la dispozitie. Ne-am clatit ochii cu niste dansatori greci foarte sexi. Ne-am plimbat cu vaporasu'. Ce mai, cea mai frumoasa experienta pe care am trait-o pana la modesta varsta de 20 de ani!

Pe vapor, cu Misa, in drum spre Insula Corfu

Pina Colada

Lori a fost neserioasa si nu si-a terminat cocktail-ul, asa ca am avut grija eu si Ioana de el

Langa un pom dragut, in curtea casei in care am stat

In portul Paleokastritsa, inainte de a ajunge pe Paradise Beach

Cu Lori si Ioana in apa la Paradise Beach

Misa si Ioana la piscina; am constatat ca seamana foarte bine una cu alta

Se pare ca ele nu suporta ideea ca seamana intre ele

Noii mei ochelari de soare Jean Reno style

Cu Ioana, pe vaporas, in drum spre casa

Cu Lori si Misa pe vaporas, dupa ce tocmai spusesem: "Anunta-ma si pe mine daca ma prinzi in poza"

Niciun comentariu: